Wie Aalst zegt, zegt carnaval. Maar naast het jaarlijkse feestgedruis heeft de stad nog veel meer te bieden. De tentoonstelling DNAalst -een realisatie van PK projects- vertelt het verhaal van de stad en haar deelgemeenten.
Naast het ontwerpen en bouwen van de expo DNAalst, wordt PK projects ook gevraagd de promotiecampagne te verzorgen.
ACHT DNAALST-AMBASSADEURS
Een mooie tentoonstelling verdient een dito promocampagne. De expo focust op een aantal thema’s, die samen het DNA van Aalst bepalen. In analogie met die tentoonstellingsopbouw ontwikkelt PK projects de campagnebeelden. Medewerkers van het stedelijk museum en het stadsarchief Aalst staan model voor de opnames. Elk beeld staat voor een van de 8 thema's van de expo: werkende stad, zorgende stad, feestende stad…. Een wervende baseline en een aantrekkelijk logo completeren de DNA huisstijl.
De campagne wordt uitgerold over diverse communicatietools : affiches, folders, banners, winkellabels, straatbanieren en digitale media.